2018. október 20. szombat
Vendel napja van
Prognozapogody

Na swoim komputerze wpisz do istniejących ulubionych strone internetową: www.campinform.eu!

Wpisz na lisztę korespondentów inform@campinform.eu Adres!

Ogłoszenia

Wyróżniajacy się partnerzy
magyar angol német lengyel cseh szlovák

Lakóautók téliesítése

Sokan kihasználva a szép őszi időt, még elindulnak a hétvégén kempingezni, de érdemes már most felkészülni a hidegebb napokra.

Ha lassan az ősz is elmúlik, akkor a lakóautó tulajdonosoknak számos tennivalójuk van, hogy guruló második otthonuk jól átvészelje a közelgő hideg napokat és tavasszal az új kalandokhoz ismét rendelkezésre tudjon állni.
A tennivalók köre tág határok között változhat, attól függően, hogy tulajdonosa téli túrákat is tervez-e tenni, vagy sokakkal együtt azon a véleményen van, hogy a kempingezés egy nyári foglalatosság. Ha pihenőre kényszerül a jármű, nem mindegy, hogy azt fűtött, de legalább temperált helyen tölti-e vagy szabad ég alatt, esetleg csak a csapadéktól védett helyen, van-e elektromos csatlakozási lehetőség és hogy közterületen pihen-e vagy zárt területen. A következőkben megpróbáljuk felsorolni valamennyi lehetséges tennivalót, azután mindenki a tárolás körülményeinek függvényében választhatja ki a végrehajtandó feladatokat.
A tennivalókról Krauss Ottó írt, mely a Levanter Lakóautó oldalán olvasható.
2018-10-18 05:26:30

Kakaspörkölt-Főző Fesztivál Kiskőrös MCCC

Nyár, októberben. Igy jellemezhetjük időjárásunkat, mely fogadta a Magyar Camping és Caravanning Club tagjait Kiskőrösön, a Termál kempingben. Immár másod ízben vettünk részt a városban, az idén IX. alkalommal megrendezésre került „Kakaspörkölt-Főző Fesztiválon”. Beszámolót köszönjük Bálint Györgyinek, a képgalériát Horváth Józsefnek.
2018-10-10 07:42:58

MCCC Kempingtalálkozó Jászboldogházán

Szeptember végén ismét új helyszínen kempingeztünk. Most a Jászság egyik kis településére, az 1800 lakosú Jászboldogházára utaztunk. Csütörtökön érkeztünk. Élveztük az őszi napsütést, fürödtünk, pancsoltunk a kis meleg vizes medencékben. Estére összegyűltünk a sátorban. Krausz József alelnök úr megnyitotta a találkozót, ismertette a programokat és megvendégelte az MCCC nevében a résztvevőket a szokásos sült szalonnás vacsorával. Beszámolót és képgalériát Katona Júlia készítette.
2018-10-04 04:58:44

Megjelent a F.I.C.C. Good to Know 2018. októberi hírlevele

A lapban a közeljövő találkozóiról olvashatunk információkat. Hírek a kempingezés világából. Vásárok és kiállítások időpontjai, helyszínei.
Az angol nyelvű F.I.C.C. God to Know 2018. októberi száma innen letölthető.
2018-10-02 13:10:39

Tisztelt Vásárlónk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy október 1-től  üzletünk téli nyitva tartás szerint lesz nyitva:
H-P: 8-17    Szombat: zárva
A szezon utolsó, hivatalos szombati nyitva tartásán (szeptember 29.) Therford és Dometic szaniter kellékekből 15 % kedvezményt adunk, minden egyéb raktáron lévő termékünket 10 % kedvezménnyel kínálunk! Önt is várjuk szaküzletünkben, a Budapest, X. Újhegyi út 7. szám alatt!
Amennyiben a fent megjelölt időszakon kívül látogatna el hozzánk, kérjük előtte telefonon
vagy e-mailben egyeztesse velünk!  Bármikor szívesen állunk rendelkezésére!
Kempingvilág
H-1108 Budapest, Újhegyi út 7.