2018. október 17. szerda
Hedvig napja van

magyar angol német lengyel cseh szlovák

Kakaspörkölt-Főző Fesztivál Kiskőrös MCCC

Nyár, októberben. Igy jellemezhetjük időjárásunkat, mely fogadta a Magyar Camping és Caravanning Club tagjait Kiskőrösön, a Termál kempingben. Immár másod ízben vettünk részt a városban, az idén IX. alkalommal megrendezésre került „Kakaspörkölt-Főző Fesztiválon”. Beszámolót köszönjük Bálint Györgyinek, a képgalériát Horváth Józsefnek.
2018-10-10 07:42:58

MCCC Kempingtalálkozó Jászboldogházán

Szeptember végén ismét új helyszínen kempingeztünk. Most a Jászság egyik kis településére, az 1800 lakosú Jászboldogházára utaztunk. Csütörtökön érkeztünk. Élveztük az őszi napsütést, fürödtünk, pancsoltunk a kis meleg vizes medencékben. Estére összegyűltünk a sátorban. Krausz József alelnök úr megnyitotta a találkozót, ismertette a programokat és megvendégelte az MCCC nevében a résztvevőket a szokásos sült szalonnás vacsorával. Beszámolót és képgalériát Katona Júlia készítette.
2018-10-04 04:58:44

Megjelent a F.I.C.C. Good to Know 2018. októberi hírlevele

A lapban a közeljövő találkozóiról olvashatunk információkat. Hírek a kempingezés világából. Vásárok és kiállítások időpontjai, helyszínei.
Az angol nyelvű F.I.C.C. God to Know 2018. októberi száma innen letölthető.
2018-10-02 13:10:39

Tisztelt Vásárlónk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy október 1-től  üzletünk téli nyitva tartás szerint lesz nyitva:
H-P: 8-17    Szombat: zárva
A szezon utolsó, hivatalos szombati nyitva tartásán (szeptember 29.) Therford és Dometic szaniter kellékekből 15 % kedvezményt adunk, minden egyéb raktáron lévő termékünket 10 % kedvezménnyel kínálunk! Önt is várjuk szaküzletünkben, a Budapest, X. Újhegyi út 7. szám alatt!
Amennyiben a fent megjelölt időszakon kívül látogatna el hozzánk, kérjük előtte telefonon
vagy e-mailben egyeztesse velünk!  Bármikor szívesen állunk rendelkezésére!
Kempingvilág
H-1108 Budapest, Újhegyi út 7.
Tel: +36 1-264-1634 / Fax : +36 1-261-3249
www.kempingshop.hu
2018-09-26 04:47:19

Szeptember 29-én, azaz jövő szombaton arra invitáljuk Önt, hogy válasszon az ország legnagyobb használt lakóautó kínálatából, vagy csak töltsön egy kellemes napot olyanok között, akik számára a szabadidő aktív és tartalmas eltöltése életforma.

XXI. LEVANTER LAKÓAUTÓ BÖRZE ÉS TEADÉLUTÁN

2018. szeptember 29-én szombaton, ahová bárki ingyen elhozhatja és értékesítheti saját lakóautóját. Eladóknak és vevőknek is szakértő segítséget nyújtunk. Helyszín: 1149 Budapest, Mogyoródi út 16-20. Nyitva: 9-től 13 óráig.